Vi ser det snöar..

Ja, det har faktiskt snöat en hel del. Hela natten faktiskt. Jag var vaken så jag vet :) Nu är det iofs plusgrader men det är fortfarande vitt på marken. Jag och Nova var ute på baksidan tidigare idag och undersökte snön och hon tränade samtidigt på att gå i sina skor. Så här såg det ut:





Härligt var det! Och overallen fungerade alldeles utmärkt. Dock var vantarna inte så populära så de åkte av snabbt! Och skorna var väl inte direkt anpassade för vinterväder.. :) Vi var ändå inte ute så långe så det gick bra.

Annars har det inte hänt så mycket idag, jag har sovit, vaknat och så har vi ätit middag. Typ. Jättegott med ostschnitzlar, pommes och grönpepparsås. Mums! På jobbet inatt fick jag smaka på tandoorikyckling som blev över från torsdagens festligheter, men det är nog inte så bra att äta mitt i natten, särskilt inte kryddig mat.. min mage gillade det inte!

Nu ska Nova strax nattas och sen blir det lite vin och lördagsmys. Härligt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0