Umeåresa

Nu undrar ni säkert var jag håller hus nånstans och det är så att vi är i Umeå! Det blev bestämt efter att jag hade jobbat på måndag kväll att vi skulle åka ner och stanna över natten eftersom Göran hade jobb här både tisdag och onsdag.

Så igår var jag och Nova först hos hennes farmor, men hon åkte till jobbet klockan ett så efter en stund for vi till Novas mormors jobb och sprang runt där en stund. Sen hämtade vi Göran, åkte en sväng till strömpilen och så hem till mamma och åt middag. Sen hem till Görans mamma igen och sov.

Idag ska vi vara kvar här en stund och sen efter mitt-på-dagen-vilan åker vi nog ut till Obbola och träffar pappa, farmor och farfar. När Göran slutar jobbet så åker vi åter hemåt igen..

Så nu vet ni vad vi har för oss! Vi har inte gått upp i rök.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0