Trött på att vara sjuk

Jag är lite i valet och kvalet.. igen. Ska vi fara till rytmiken idag eller ska vi stanna hemma? Nova tycker ju att det är så roligt där och hon är bara lite snorig. Fast då är väl förkylningen lite värre hos mig.. Ingen feber förstås, men ont i halsen, snuvig och hostig. Å andra sidan så vet jag att det alltid är värst på morgonen, de senaste dagarna har jag i princip varit frisk till eftermiddagen och så blir det lite värre igen till kvällen. Och så börjar det om igen på morgonen.

Vi får se.. jag har två timmar på mig att ta beslutet, men just nu lutar det åt att stanna hemma.

Imorgon är det en viss person som fyller år så då blir det kalas! Eller förmodligen blir det mer kalas i helgen, men vi i familjen firar såklart imorgon. Det blir kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0