Trevlig helg!

Idag är det lördag och jag och Nova är själva hemma.. ja, igår kväll var vi ju också ensamma, men det blev inte så länge innan vi sov båda två.. :) Hon har väl inte haft världens bästa natt men inte heller den värsta. Jag vaknade imorse helt igentäppt och ultraförkyld, men det är på bättringsvägen nu känns det som.. Däremot har jag världens träningsvärk efter allt wii-spelande (jag testade ju muskelövningarna igår..). När man får träningsvärk av ett tv-spel då är det illa! Mina muskler behöver nog användas lite mer.. :)

Om en stund ska vi åka in och handla och sen hämta Göran och Jonte på Thoréns. Sen blir det att laga pestolax med potatis när vi kommer hem - mums!

Hoppas att ni får en fortsatt trevlig lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0