Träningsvärk?

Jag har ont idag.. i armen. Det känns som att jag har varit på värsta styrketräningspasset och bara använt vänsterarmen. Och allt är den lilla sprutans fel.. Det är konstigt att man blir så trött av att ha "träningsvärk", jag orkar ingenting. Förhoppningsvis har det gått över till ikväll.

Jag lovade ju att lägga in en bild på Nova i den nya klänningen, här kommer hon:



En riktig liten prinsessa!


Klänningen sitter på gränsen tight över bröstkorgen men den funkar nog ändå att ha till jul. Hon skulle bara ha haft lite längre hår :) Hon fick ju en massa andra fina kläder också, som alla gick i rosa och lila toner. De får ni säkert se en annan gång.

Nä, jag tror faktiskt att jag måste lägga mig och vila en stund, det här håller inte.. Min energi är slut.

 


Kommentarer
Postat av: Lina

Oj, jag chansade på en 86:a... jag tittade på ålderstabellen. :) Vad söt hon blev! Ja hoppas hon kan ha den någon gång i alla fall. Kramar från Dalarna

2009-11-04 @ 15:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0