Torsdagkväll

Ikväll är det öppet hus på Görans skola så han är inte hemma.. Jag hade tänkt göra nånting vettigt med tiden när Nova somnat, men jag har bara suttit här vid datorn och surfat runt, gått med i en massa tävlingar och letat julklappstips. Och det går väl an det också, jag får göra nåt vettigt en annan dag istället.. ;)

Nova var faktiskt rätt klängig och grinig ikväll och det beror sannolikt på sprutan från i morse. Inte roligt! Hon verkar ändå sova gott nu och det hoppas jag hon får fortsätta göra resten av natten. Det brukar väl vara värst dagen efter så vi får se vad som händer imorgon.. Vi ska hur som helst bara ha en lugn dag hemma så det går nog bra. Tyvärr går jag ut och jobbar natt imorgon och även på lördag så det blir nog tungt. Jag är inte van att jobba mer än en natt i taget nuförtiden! Men överleva lär jag väl göra ändå.

Nu ska jag nog ta och köra lite boxträning, vårat wii har ju fått vila flera dagar nu så det behöver köras! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0