Sömnigt värre

Det är tidig lördagkväll och man är redan på väg isäng.. vad är det för stil? Men jag är verkligen helt slut, orkar knappt hålla ögonen öppna.. Vi har flängt en hel del i eftermiddag och förkylningen hjälper väl till en del med tröttheten också antar jag.

Jag har i alla fall fyndat en vinterjacka + täckbyxor idag! Supersnygga var de, och på rea dessutom! Det är alltid kul att handla på rea.. :) Sen jobbade Carolina idag på fyndaffären (Okej, jag gör väl lite reklam för Intersport, då.. ;)), det var evigheter sen jag träffade henne så det var kul att prata en stund.

Nu ska jag ge upp datorn för ikväll. Kanske fastnar jag framför tv:n ett ögonblick om det är nåt bra, men det ser inte ut så.. Göran har redan däckat av trötthet, fast han var ju uppe hela förra natten så det är inte så konstigt.

Har ni fest eller? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0