Nu är man vaccinerad..

Oj vad det har varit fullt upp sen jag skrev sist.. Gårdagen var trevlig med mycket lek på öppna förskolan och efteråt pratade vi lite med en av lärarna på nya förskolan. Vi ska få komma och leka en stund på torsdag förmiddag och se hur de har det en vanlig dag. Det ska bli spännande!

Hela gårkvällen stod jag och bakade eftersom jag skulle ta med mig fika idag till jobbet. Jag och Nova har nämligen varit där och sprungit runt en stund och jag har fått vaccinationssprutan. Det gick bra, kändes nästan inte alls. Och än så länge mår jag bra så jag hoppas att det håller i sig. Tyvärr hann jag inte se ditt meddelande innan jag for Cissi, så vi får ta overallen på torsdag. Det blir jättebra!

Nu sitter jag här vid datorn och Nova leker för fullt på golvet bakom mig. Jag har just lagt ut en annons på blocket om vagnen som vi vann.. vi bestämde oss till slut för att sälja den och kanske skaffa nån vagn som passar oss bättre. Eller nåt annat som vi behöver, en vanlig barncykelsadel kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0