Nu är det jul, här i... vår lägenhet

Idag har jag stökat och bökat en hel del. Julgardinerna är på plats och en del mysbelysning har också kommit fram. Och nu till det bästa: Tro det eller ej, men jag har faktiskt tvättat fönster idag! Både kök och vardagsrum! Helt otroligt.. Jag fick ett infall och eftersom det var plusgrader ute så gjorde jag slag i saken (säger man så?). Tog inte mellan alla fönster, men det kändes inte så viktigt just nu.



Ser ni så mysigt och juligt vi har det i köksfönstret? Det känns bra att liksom "basen" är klar, sen kan man pynta det andra lite senare. Jag skulle dock vilja ha lite roligare julbelysning i vardagsrumsfönstren, kanske stjärnor på fot? Det blir nog att kika i affärer i helgen.

Nu är det snart dags för middag, får se om jag lyckas trolla fram nåt gott med hjälp av kasslern som ligger i kylen.

Hoppas att ni får en mysig fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0