Ledsen tjej

Det är en lite grinig tjej som vandrar omkring här idag.. ingen feber dock, men ändå extra trött och hängig . Vi tar det som sagt väldigt lugnt idag, men när Nova har somnat hade jag faktiskt tänkt hänga upp julgardinerna i köket! Dels för att jag är sugen på att få lite julkänsla i denna regniga vardag och dels för att jag troligtvis inte kommer att ha ork att göra det i helgen pga jobb. Kanske åker det fram en och annan ljusstake också, vi får se.. :)

m  ,mkjhgcfcdmjnhbbcxxzvb , v gvbjm n bn jmnjkjnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnp+kyu v njn j bbbbbbbb    nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn8551 ,bh nnnnn+ b  nn njmjkk h yh hh hyyyyyyyfdxzr 

Ja.. det var ett litet gästbloggande från Nova.. :) Hon är inte alls på bra humör just nu så jag ska försöka muntra upp henne. Snart är det nog dags för sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0