Ledig söndagkväll

Det är så skönt att gå av på morgonen och veta att man är ledig i flera dagar! Och ännu bättre känns det om det dessutom är första advent och man får tända ljus och mysa när man kommer hem :)

Jag sov till mitt på dan ungefär, åt lunch och sen åkte jag och Nova in till stan och kikade, det var ju skyltsöndag idag. Hur mycket folk som helst! Och det var riktigt kallt så vi stannade inte så länge.. men jag hann i alla fall fynda två koftor på cubus så det var bra.

Mindre bra var att mitt viktigaste ärende inte gick att genomföra.. Jag skulle ha tag i adventsstjärnor på fot! Det var ju slut på rusta av den sort jag hade kikat på och på maxi var de så dyra.. man vill ju inte betala över 200kronor styck när man måste köpa två. I alla fall inte jag. Så idag gick jag in på clas ohlsson för att köpa där, men tror ni inte att de var helt slut? Och inte skulle de få in fler innan jul heller, de var så populära i hela landet! Synd.. Fast å andra sidan blir man lite mindre sugen på att ha nåt när man vet att halva Sverige har likadana :/

Men jag har en plan.. fortsättning följer! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0