Hungrig..

Ikväll har jag jobbat hårt på arbetet, nästan utan mat i magen. Av nån anledning åt jag bara lunch idag, jag tror att jag glömde äta middag.. Överlevde i alla fall arbetspasset men jag var riktigt vrålhungrig när jag kom hem, trots en macka och frukt på rasten. I brist på annat vettigt stekte jag mig två grillkorvar och de var väldigt goda.. :) Nu är jag trött, mätt och belåten. Dock kvarstår fortfarande min armont, men det går nog över snart. Det är mycket bättre nu än tidigare i alla fall. Tack för tipsen om tävlingarna! :)

Nu har vi fått vagnen såld. Den ska hämtas på söndag och det känns faktiskt bra, jag tror inte att vi kommer sakna den. Jag saknar hellre platsen den tar upp i sovrummet just nu! Vi har inte plats för en massa extrasaker här i lägenheten..

Sen kan jag ju berätta att overallen nu finns hemma hos oss och den är superfin! Ni ska få se den imorgon när den sitter där den ska; på Nova. Nu har ni nåt att se fram emot! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0