Helgen är slut

Nu har en ny vecka dragit igång med buller och bång! Har grejat med nya inloggningssystemet till banken hela morgonen, det fungerade inte som det skulle.. men nu är det fixat. Skönt! Alltid lite jobbigt när sånna viktiga saker krånglar.

Helgen har varit lugn och skön, igår kom de och hämtade vagnen så nu är den såld. Yes! Får se om det blir en viss investering här framöver.. Jag ska i alla fall köpa mig en ny vinterjacka för den jag har nu har ingen fungerande dragkedja och det börjar kännas dragigt mellan knapparna..

Idag ska jag och Nova tvärt in till stan när hon har vilat, lasta ur bilen på Görans jobb och sen kanske handla lite när vi ändå är i farten. Ikväll ska jag ju jobba igen så vid fyratiden drar jag iväg och då ska Jonte vara med Nova. Det tycker hon om :)

Nu ska jag ta mig lite lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0