Här vare torrt

Idag kan man verkligen använda uttrycket bloggtorka hos mig.. det är som att det står stilla. Jag kanske skulle försöka gå tillbaka till roten av denna blogg, vad handlar den om? Jo, Nova. LoveNova. Älskar Nova! Man skulle kunna skriva om vad hon har för sig just nu, men det är nog inte bli så intressant att läsa om eftersom hon bara sitter här på golvet, inlindad i gamla serpentiner och tuggar på en gummigroda.

För er som inte känner er uppdaterade i ämnet kan jag ju i alla fall säga att hon numera är jätteduktig på att gå. Hon har i princip slutat krypa, det händer bara i nödfall. Ibland går hon fram och tillbaka i rummet bara för sakens skull :) Snart öppnar Leos Lekland här i Skellefteå så då har jag tänkt ta med henne dit så hon får springa runt.. det ser jag fram emot!

Nu ska jag snart börja förbereda maten.. korvstroganoff tror jag att det får bli. Ganska okej mat faktiskt, riktigt gott och Nova kan äta samma som oss (fast mindre salt). Mm, jag blev riktigt sugen.. :) 

Förresten blev jag 31 år i spelet idag. Inte särskilt upplyftande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0