Godmorgon måndag!

Eller god förmiddag kanske man ska säga nu.. Det har varit full fart på oss denna måndagsmorgon, vi har tvättat, badat och målat med fingerfärger. Eller rättare sagt så målade vi med fingerfärger innan badet, men sak samma.. ;) Och ändå är vi lika förkylda nu som innan helgen.. Möjligtvis har snoret blivit lite tjockare och mer grönfärgat, men det vill ni nog inte veta! ;D

Ikväll väntar jobb för mig och det känns rätt okej.. I lördags ringde de och undrade ifall jag ville jobba igår, men jag kände att jag behövde en vilodag, speciellt efter flängandet på lördagen i stan. Det är ju bra med extra inkomst, men ibland måste vilan gå före ändå.

Nu ska Nova snart sova och då ska jag passa på att ta ett träningspass på wii. Det är så kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0