Fredag igen?

Nova har riktigt tvärvägrat att sova idag, hon for runt som om hon just stigit upp, hur pigg som helst. Till slut var jag tvungen att ta ut henne i vagnen en stund (i regnet) och då somnade hon nästan direkt. Nu står vagnen i hallen med Nova sovandes i så jag hoppas att hon har tänkt ligga där en stund till.




Så här fin är hon i overallen! Inte illa va? Röd och rosa, äntligen lite mer tjejiga utekläder. Man blir ju lite less när jag alltid måste säga "Nej, det är en tjej" när nån stannar och beundrar.. ;) Sen måste jag ju berätta att hon för första gången gick med skor utomhus igår! Jag tänkte hon kunde få prova när vi ändå skulle vara ute en stund på förskolan och det gick riktigt bra. Det var förstås vingligt, men inte så farligt. Det är så kul att se att hon blivit så duktig!

Jag ska ut och jobba inatt och jag är väl sådär lagom peppad.. men det kommer säkert gå bra, som det oftast gör. Ska försöka vila på soffan en liten stund nu.

Ha en bra fredag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0