Förskolebus

Min arm är fortfarande öm! Jag förstår inte att det kan sitta i så länge.. den värsta tröttheten försvann dock igår kväll och det är ju skönt i alla fall.

Vi är nyss hemkomna från pingstkyrkans förskola efter en förmiddag full med lek och Nova sover som en stock! :) Det kommer troligtvis bli så att hon börjar där efter jul ändå, det känns som att det är bästa alternativet för henne. Jag menar när hon börjar efter jul så blir hon det 10:e barnet och de vet inte om några fler som ska börja förrän till hösten, så det blir en lugn och skön start i en liten grupp. I en kommunal förskola lär hon väl bli närmare nr. 20.. Sen går det ju alltid att byta senare om det inte känns bra.

Nu ska jag gå ner i torkrummet och hämta upp tvätten. Jag var inte alls sugen på att vika just nu, men det gäller att passa på när busungen sover..

Kommentarer
Postat av: Tant Ulrika

Det verkar ta rätt olika det där med spruteriet..Min man tog för ngr dagar sedan o han var helt däckad i 1½ dygn o har fortfarande känningar i armen. Jag tog i går o känner/ märker i princip ingenting..lite öm bara där själva sprutan togs. Hoppas det onda avtar för dig!



Vill oxå tipsa dig om 4st pågående tävlingar hos mig..Alla i samarbete med finfina barnbutiker o med finfina priser i potten! (Tävlingarna står till höger på min sida under "Tävla hos Tant"



Ha en toppendag!

2009-11-05 @ 12:41:29
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0