Vilket kalas!

Så var Novas allra första födelsedag nästan slut och det har varit en fantastiskt rolig dag! Hon har blivit bortskämd med en massa fina presenter, fått äta smaskig tårta och lekt heeela dagen. Jag måste verkligen tacka alla som var här och firade Nova så ordentligt och tack också för de söta gratulationerna här på bloggen!

Det kanske verkar lite orutinerat men Nova fick de allra ljudligaste leksakerna av oss, hennes egen mamma och pappa. Jag vet inte vad vi tänkte på, vi lär inte få många tysta stunder den närmsta tiden! Och om jag får gissa så åkte alla gästerna hem mätta, glada och ofrivilligt nynnandes på "Old MacDonald"... ;)



Här har ni födelsedagsbarnet i egen hög person! På första bilden har hon på sig sin söta kalasoutfit, men den fick hon inte behålla länge för när tårtan ställdes fram så tyckte vi det var bäst att skona klänningen.. som ni ser på andra bilden så var hon ändå riktigt duktig på att använda skeden! Självklart har ni väl också uppmärksammat de fina partyhattarna som jag jobbade så hårt för? ;)

Även fast det är superkul att ha kalas så blir man obarmhärtigt trött och slut.. så nu måste jag lägga mig i sängen innan jag somnar där jag sitter! :) Tusen tack igen allihop för en superfin dag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0