Dagen efter..

Godmorgon! Nu är det mesta av kalaset bortstädat, bara några ballonger kvar på golvet som Nova lekar med. Och alla nya roliga leksaker förstås! Det har varit full fart här på morgonen, inte en tråkig stund :) När Nova vilat en stund ska vi ändå gå till öppna förskolan en stund och leka där. Hoppas att det är mycket folk!

För alla er som har legat sömnlösa och funderat på saken: Ja, det blev ett nytt duschdraperi inhandlat i förrgår. Det var väl inget superfynd, är själv bara halvnöjd, men det var verkligen akut att sätta upp ett nytt. Jag köpte det på maxi, ett vitt med typ grå-grönaktiga stora rutor som blir mörkare och mörkare ner mot golvet. Som sagt, det får duga ett tag.. Jag köpte en mörkgrön badrumsmatta också för att matcha litegrann.. :)

Trevlig måndag!

Kommentarer
Postat av: Cissi

En grattisiefterskott kram till Nova! Såg henne i tidningen, jättefin - såklart!

Jag har vinteroverallen i mitt klädskåp på jobbet. Vi ses ju på torsdagkväll, och jobbar du tidigare än det, och vi missar varandra så kan du ta den från mitt skåp! :)

2009-11-02 @ 21:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0