Bvc-besök

Idag på förmiddagen har vi varit på bvc och fått veta att Nova växer precis som hon ska. Det är ju alltid skönt att veta! Nu väger hon 11,9kg och är 78,6cm lång. Alldeles lagom med andra ord :) Sen fick hon också två sprutor vilket inte var lika kul.. Hon skrek högt! Som tur var gick gråten över ganska snabbt och hon fortsatte leka med vagnen som hon hittat i väntrummet.

Nu ligger hon och sover trött i sin säng och när hon vaknar så är det dags för småbarnsrytmik. För idag går vi faktiskt över i störrebarnsgruppen! Dels för att vi missar babyrytmiken på grund av bvc-besöket, men också för att Nova blivit så himla duktig på att gå. Nu är hon ju faktiskt stor! :)

Sen får vi väl se, om hon verkar helt slut så far vi ju såklart inte.

Igår kväll när jag kom hem från jobbet så fick jag veta att Göran gjort ett fynd medan jag varit borta. Ett Nintendo Wii! Vi har funderat ett tag på att skaffa ett sånt och igår hittade han ett begagnat hos grannen som ville sälja till bra pris. Jag provade spela lite och det var superkul! Och man blev svettig på riktigt, särskilt av boxningsspelet. Så nu ska här spelas och svettas! ;)

Kommentarer
Postat av: sara

Jag har också ett wii. spuer kul, ni borde köpa mario galaxy och sattsa på att varva det :) det höll mig sysselsatt hela förrförra julen :)

2009-11-10 @ 12:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0