Blubb blubb

Vi kom hem från vår lilla utflykt igår kväll och då var vi trötta! Ändå hann jag packa upp allt vi hade haft med oss (jag hatar att ha det liggande flera dagar), tvätta tre tvättar och röja undan i köket. Allt för att kunna ta det så lugnt som möjligt idag! :)

Vi har i alla fall haft två jättebra dagar i Umeå! Jag var så tveksam på måndagkvällen om vi skulle orka fara, men jag är glad att vi gjorde det. Igår var vi som sagt en stund hos Görans mamma på förmiddagen och sen åkte vi ut till Obbola. Vi var en sväng in på pappas jobb och sen for vi till farmor och farfar och fikade. Det var kul att se dem igen! Vi avslutade Obbola-rundan hos pappa där Nova hade riktigt kul och busade massor med sin morfar!



Hos mormor var det kul
att leka med den blå
bollen, även om den
egentligen var lite väl
stoppa-i-munnen-vänlig..



Hos gammelfarmor blev hon
väldigt fäst vid hustomten!


Efter morfarbuset var hon så trött så hon somnade direkt när bilen rullade iväg mot Skellefteå.. :) Hon har haft det riktigt bra och jag hoppas att det inte behöver dröja så länge till nästa gång vi får träffa alla!

I morse åkte vi iväg till vårdcentralen för att vaccinera Nova och det gick bra. Göran skulle också passa på att ta sprutan. Vi var där i god tid och blev nummer tre i kön så det gick ändå relativt fort. När de skulle starta vaccinera var vänthallen full av barn och föräldrar! Jag hoppas bara att vi tog rätt beslut i att vaccinera Nova, man får ju så många olika bud fram och tillbaka.. Nu är det gjort i alla fall så då får vi väl helt enkelt ta konsekvenserna som blir av det.

Resten av denna torsdag ska vi bara slappa, mysa och gosa!

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Kul att du är med och tävlar :) Lycka till!

2009-11-26 @ 18:29:03
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0