Välkommen!

Jag välkomnar ÄNNU EN ny vecka, jag förstår inte att tiden går så fort?? Kan man inte lägga in en broms så att man faktiskt hinner tänka på vad man gör under dagarna.. nu springer en dag förbi och man kan bara acceptera att den redan är slut när man ligger i sängen på kvällen.

Igår var vi på babysim och det var lika roligt den här gången! Vi lärde oss karusellgreppet och tumgreppet och gjorde ett par dyk. Hon har blivit så duktig och nu när man lyfter henne innan dyket och säger "dyyyyk" så märker man att hon vet vad som kommer och hon håller andan. Det är så kul att se!

Sen när vi kom hem hjälpte jag Isabel att rensa på sitt rum. Det är ganska kul att gå igenom gamla saker, men det är förvånandsvärt svårt att slänga bort! Nu ska hon i alla fall göra om ordentligt på sitt rum så att hon får bättre plats, det är ju ganska litet.

     

Sammanfattningsvis måste jag ändå säga att den här helgen har varit jättebra med extra vackert väder, god mat och roligt sällskap. Nu längtar jag verkligen efter sommaren då man kan gå ut med Nova och leka på gräsmattan! Men om tiden fortsätter envisas med att gå så här fort så dröjer det väl inte länge antar jag :P

Kommentarer
Postat av: sara

Så fina bilder. Nova är verkligen lik mamma tycker jag :) Härligt med sommarhatt också :)

2009-05-04 @ 14:02:46
URL: http://hungryluma.blogg.se/
Postat av: Lina

hon bara växer och växer :)kram på er

2009-05-04 @ 19:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0