Hoppe Hare

Vilken flängdag det blev igår! Vi var verkligen nästan överallt.. Först åkte vi till öppna förskolan i bureå en stund men det var inte så många där så efter bara en timme åkte vi till Novas farmor Inger. Det är konstigt att man träffas så sällan även fast man bor så nära? Jag lovar att vi träffar min familj oftare än Görans fastän de bor häromkring.. I alla fall så skulle hon massera efter bara en liten stund så då åkte vi vidare till Buregården där jag ska jobba i sommar för att bestämma några "inskolningstider" (det var ju ett tag sen jag jobbade). Det är ganska otroligt hur många "gulligulligull" och nyp i kinden Nova kan stå ut med utan att bli ledsen! Otroligt nöjd unge, så länge hon får sitta hos mamma :)

När vi var klara där så åkte vi förbi Cecilia för att hämta hoppgungan som vi skulle få låna och vi blev kvar där en liten stund och bara pratade. Jag vill också bo i hus! Lite avis faktiskt.. Sen åkte vi iväg mot stan och barnens hus. Då var Nova så trött att hon sov stenhårt i kundvagnen så jag gick omkring där ganska länge bara för att hon skulle få sova ordentligt. Det blev i alla fall att shoppa en ny större nappflaska, en plasttallrik med sugkopp under och en klänning. Klänningen tänkte jag att hon skulle ha på söndag i kyrkan.

Efter det åkte vi till Görans jobb och satt där en liten stund tills han slutade och så åkte vi hem. Behöver jag säga att vi var ganska trötta igår kväll? Men det gäller ju att passa på att göra alla ärenden när man ändå har bil.. :)

     

På det första kortet är det jag när jag var 6 månader och sen är det ju såklart Nova på den andra. Ser ni nån likhet? Vi har då lika lite hår i alla fall ;) Hon blev verkligen överlycklig när hon hamnade i hoppgungan och gav ifrån sig riktiga glädjetjut! Det var lite svårt att få en bra bild eftersom hon for runt så mycket, så det var verkligen en populär grej. Tack Cecilia!

Nu är det dags att avrunda detta inlägg så att ni orkar läsa alltihop, det blev ganska långt.. Jag ska ta och städa undan lite här, det har inte blivit så mycket sånt de senaste dagarna. Ha en bra dag allihop!

Kommentarer
Postat av: Linda

Så söta ni var... och lika! :)

Låter som om ni hade fullt upp igår, men hoppas att ni hade roligt i alla fall, så att det inte blev jobbigt att bara åka runt. Du måste ju lägga upp en bild på Nova i nya klänningen sen också ;) Kram /lillasyster

2009-05-07 @ 13:03:52
URL: http://lindashundar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0