Lugnt och skönt

Vilken lugn och skön dag. Nu är det bara vattnandet av blommorna som inte har blivit gjort. Och dammsugandet. Jag har blivit lite rädd för att använda den nya dammsugaren faktiskt, den låter så hemskt.. och Nova tycker absolut inte om den! Men det måste väl göras ändå antar jag.

Jodå syrran, vi hade roligt igår, fastän vi rände runt som tokar. En bild på Nova i nya klänningen kan absolut fixas, håller bara på att tvätta den nu. Ganska knasigt egentligen, jag hade ju tänkt att hon skulle ha på sig klänningen som hon hade sen tidigare i kyrkan (den på bilden i ett tidigare inlägg), men på babyrytmiken i tisdags så var det en liten tjej som hade en sån på sig och dessutom sa flera stycken att de hade precis likadana hemma. Då kände jag bara att jag ville att hon skulle ha en annan. Visst är det lite dumt? Men nu är den köpt i alla fall.

Jag har väntat på att bli uppringd av en kvinna på kommunen idag men det verkar inte hända. Får prova igen imorgon. Det är bara lite drygt att gå omkring och vänta på ett samtal som man inte vet om det kommer eller inte. Dessutom lämnade jag bara mitt hemnummer så jag har inte vågat vara ute så länge.. men det var ju ändå så blåsigt idag så det gjorde ingenting.

Och så måste jag ju komma ihåg att skicka ett grattis till Christina som fyller år idag. Hoppas att du har haft en bra dag!

Nu är det snart dax för middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0