Tandtroll

Jag tyckte att Nova hade dregglat extra mycket under dagen igår och det var bara därför jag stack in lillfingret och kände efter. Det har jag gjort hundratals gånger så jag väntade mig inte att känna nånting men så var det nånting lite vasst som stack fram.. Jag var tvungen känna flera gånger och sen försöka se ordentligt i ljuset, och mycket riktigt - en liten tand är på väg! Känns som värsta milstolpen.. Nu är hon ju en STOR tjej! Det blir nog till att fira med pizza idag (inte för Nova då..) och kanske lite extra mycket sång och dans :) Jag undrar när man ska börja använda tandborste? Kanske lite tidigt än, men när är det dags tro? Måste forska lite i det tror jag.

Hm.. tankspriddhet verkar ju onekligen ligga i släkten och det känns ju lite bättre kanske.. Jag är ju inte ensam i alla fall. Men det bådar inte gott för vårt liv som pensionärer om vi redan nu är så här virriga, eller vad tror ni? :)

ÅÅÅååå vilken irriterande dator jag sitter vid!! Man kommer hela tiden åt den där musplattan mitt fram så helt plötsligt upptäcker man att markören har flyttat sig och man skriver mitt i en mening högre upp i texten. Irriterande! Nu ska jag sluta skriva så att jag slipper det problemet. Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0