Soligt

Idag har vi promenerat till konsum och tillbaks på förmiddan, vi behövde handla blöjor och lite annat smått och gott. Det var riktigt soligt och skönt! Härligt att inte ha bråttom heller, vi tog det bara lugnt och eftersom Nova vaknade inne på konsum så fick hon sitta upp i vagnen och fika lite saft och majskrokar på vägen hem. Mysigt!

Och så fick jag tag i kommunkvinnan idag också och jag fick veta att jag måste ut och jobba en dag som lärare innan sommarlovet för att få behålla min plats på LAS-listan. Det känns ju lite jobbigt, men det ska nog inte vara några problem.. Har anmält till vikariepoolen att jag vill jobba så nu är det bara att hålla tummarna att det kommer upp nåt.

Ett Stort Grattis till kusin Marie som fyller år idag! Hipp hipp hurra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0