Slumpen

Godmorgon alla pigga och glada människor därute! Och godmorgon till alla andra också förstås.. ;) Idag står en helt vanlig dag på schemat med promenad, bebislek och lite allmänt stök och bök. Göran kommer hem sent eftersom elevrådet på skolan där han jobbar anordnar disco ikväll och han ska vara med där och hålla koll. Får se vad jag och Nova hittar på för nåt spännande då.

Jag satt nyss och surfade runt på nätet och kollade bland annat på Norrans hemsida, mest för att jag inte hade så mycket annat att göra. Jag bestämde mig för att kolla under fliken "fördelsedagar", vilket jag aldrig brukar göra, och tror ni inte att jag direkt ser ett bekant ansikte? Min kusin Mikael fyller tydligen 40 år precis idag - stort GRATTIS till dig! Jag hade knappt koll på att han bodde i Skellefteå.. Lite lustigt att jag skulle kolla på den sidan just idag.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0