Upptäcksfärd

Efter lite forskande på nätet så har jag förstått att MAM har en serie med självlysande nappar, men enligt ett par bloggar så ska de inte funka så bra ändå. Man måste ju hålla dem ett tag under en lampa först och sen lyser de bara ett par timmar och då är det ju inte lönt.. provade med en starkt röd napp inatt och den syntes ju lite bättre i alla fall. Det får bli natt-nappen :)

Nu har vi i alla fall just varit ute på den dagliga förmiddagspromenaden och vi gick riktigt långt för det var så skönt väder. Det kändes nästan som att man borde ha smörjt in sig med solskyddskräm innan, men vi har faktiskt ingen hemma. Blir nog att inhandla det i veckan om det ska fortsätta vara så här varmt!

     

Det här är några bilder från igår kväll när Nova var på upptäcktsfärd under vardagsrumsbordet. Nu väntar jag bara på att hon ska komma på hur hon ska använda knäna för då går det nog undan på riktigt! Frank är väldigt duktig på att vara försiktig runt henne och går bara iväg om han tycker att hon blir för jobbig. Det är skönt.

Nu ska jag äta mig lite lunch innan rackarungen vaknar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0