Tisdag

Nu är äntligen denna dag här - vilodagen. Det var så skönt att vakna i morse och inse att jag inte behöver göra någonting! Vi har just varit ute på en lång förmiddagspromenad och det var skönt. Nu behöver jag inte heller tänka på att Frank måste ut sen idag, han får klara sig tills någon kommer hem från skola/jobb. Isabel är nog hemma redan vid två-tiden så det blir inte så sent.

Isabel har förresten gjort om ordentligt på sitt rum i helgen och det är ju alltid kul. Tänk så annorlunda ett rum kan bli av att man tar ut en byrå/bokhylla och sågar av en bräda. Mycket större blev det i alla fall! Och det är bra för det var inte ett så stort rum till att börja med.

Nej, nu ska jag ta och äta mig lite lunch medan Nova fortfarande sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0