Tankspridd

Ja nu är mamma på väg till mallorca, vilken lyckost.. Det hade inte varit helt fel att åka iväg på solsemester en vecka eller två. Men det blir väl vår tur nån gång också antar jag :) Jag hoppas verkligen att det blir en riktigt härlig vecka i solen!

Själv sitter jag här med Nova i knät och bara slappar, både Göran och Jonthe är borta ikväll så vi roar oss själva. Det blir nog en del lek på golvet, hoppgungande och vällingdrickande. För Nova alltså. Jag bara hänger med på det hon vill göra :)

Förresten måste jag bara få förklara hur virrig jag är ibland. Jag var ute och gick med Frank medan jag pratade med mamma och nästan hela vägen runt kvarteret letade jag febrilt i mina fickor efter mobilen och undrade vart jag kunde ha lagt den. Det värsta är ju att det var inte förrän jag hade lagt på luren som jag insåg att jag hållit i den hela tiden..

Då förstår ni ungefär vilken nivå av tankspriddhet jag lider av.


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Hahaha.. den där tankspriddheten måste ligga i släkten! Vänta bara till den dag du faktiskt gör bort dig med din tankspriddhet. Tro mig, jag har gjort det mååånga gånger. Jag kan inte räkna på alla fingrar som jag har pratat med någon och utbrustit "vart är min telefon?" eller "jag har tappat min telefon!". De man pratar med får sig i alla fall ett gott skratt :) Kram /lika tankspridda systern

2009-05-08 @ 21:41:50
URL: http://lindashundar.blogg.se/
Postat av: Pelle

Been there done that! :D

2009-05-09 @ 02:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0