Slut för idag

Vi överlevde dagen allihop! Nova var jättesnäll och glad hela tiden (då hon inte sov) och jag hade en riktigt bra dag i boliden. Det hade blivit något fel i bokningen så de behövde mig egentligen igår men de var glada att jag kom idag i alla fall, jag fick vara extra resurs i olika klasser och det var rätt skönt att inte behöva ta hand om en klass själv. Det blev en mycket lugnare dag än jag hade föväntat mig.

Imorgon drar Ingers flyttlass ner till Umeå och vi ska hjälpa till så det blir en hel del körande och bärande. Jag vet inte om jag och Nova ska göra annat i Umeå eller om vi ska vara med i flyttgänget hela tiden.. Det känns som att man lätt kan känna sig lite ivägen med en liten bebis? Men vi får se vad som händer, finns ju en hel del att göra i Umeå-trakten om vi inte vill hjälpa till hela dagen.

Ikväll väntar film och popcorn (som vanligt när Isabel är här.. :P), det ska bli skönt att bara ta det lugnt. Hon hade med sig filmen 27 dresses och den har jag inte sett så det ska bli intressant. Jag tycker ju om ordentliga chickflicks så jag hoppas att det är en sån :) Gokväll!

Kommentarer
Postat av: sara

om ni skulle ha vägarna förbi mariehemsängarn är jag där hela dan imorrn och spelar brännboll , vore kul:)

2009-05-15 @ 20:18:19
Postat av: Lina

Ni får komma till Umeå nästa vecka ...

Kommer upp... kram

2009-05-15 @ 20:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0