Sköna söndag

Ja idag är det söndag igen - hur kan veckorna gå så här fort??? - och vi gör inget särskilt. Nova har sovit lite dåligt inatt, vaknat ofta och behövt tröst. Så vi är lite trötta idag allihop.

Jag har kommit på att en självlysande napp vore väldigt smart att ha på nätterna. Det är så mörkt i rummet och så ser man dessutom lite suddigt när man inte har glasögonen på, och så har man en ledsen tjej som saknar sin tutte och man vet att den ligger någonstans i sängen.. det är alltid nästan omöjligt att hitta den! Jag ska göra lite efterforskningar och se om man inte kan få tag i en självlysande napp nånstans, om det finns överhuvudtaget. Men man tycker ju att jag inte borde vara den första som tänkt på det?

Nova har i alla fall blivit riktigt snabb nu på att ta sig runt på golvet. Det börjar vara farligt att gå iväg till köket en snabbis för då kan hon lätt ha tagit sig flera meter. Imorse var hon som en liten raket runt i rummet, så snart är det väl dags att rensa på de nedersta hyllorna! Busunge.. :)

UUUuusch!! Frank har pruttat igen! Jag hatar hundfisar, de luktar värre än värst! Fy.. nån som har en klädnypa?? Han har fisit hela morgonen, troligtvis på grund av tuggbenen som han fick igår. Vi tänkte att det kanske skulle hjälpa om han fick härda sin lilla "knöl" på tanden, för han verkar inte ha ont i den. Men nu får man alltså igen det i fisar.. Usch och fy, nu måste jag gå ut på balkongen en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0