Rut-bak

Ja det har inte hänt så mycket spännande idag. Vi tog en långprommis på förmiddagen och det var tur för sen började det regna och åska ordentligt! Vi hann ändå sitta en stund på balkongen och sola innan ovädret kom och det var härligt. Kom ihåg: Måste köpa nån sorts solskydd åt Nova snart.

I alla fall så passade jag på att baka litegrann sen när det blev dåligt väder och Nova sov. Det blev syltrutor med hjortronsylt istället för lingonsylt, jag fick ju en massa hjortron av Inger när hon flyttade så jag passade på att använda lite av dem.


Vi hade tyvärr inga ägg så det blev lite special-special, men de blev i alla fall ätbara. Lite torra kanske, men helt okej ändå. Nu ska jag ta och käka ett par stycken.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0