Plättar eller pannkaka

Nu har Frank fått problem med en tand.. eller det är tandköttet runt en tand som är svullet. Jag hoppas att det blir bättre annars måste vi väl till vetrinären och det brukar ju inte bli billigt. Typiskt.. det var bara det som fattades.. Men men, det är inte så mycket att göra åt saken. Jag ska försöka ha ett lite mer Å-happy-day-tänk idag och se det positiva med saker och ting. Jag säger till när jag kommer på vad det är.. ;)

Jag har just varit och slängt lite skräp på återvinningsstationen och handlat lite på konsum, så det känns som att jag har hunnit med mycket redan, klockan är ju bara 11. Resten av dagen blir nog ganska lugn ändå, jag såg stora mörka moln lite längre bort, trots att vi haft strålande sol på morgonen. Vi får se hur det artar sig. Till middag idag blir det nog att använda upp lite mjölk som snart går ut och göra tunnpannkaka. Eller plättar som det heter här uppe i Skellefteå.. jag börjar nästan vänja mig vid att säga så nu. Om jag säger pannkaka så är det ju ingen som fattar vad jag menar.. ;P

Dags att hoppa i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0