Nostalgimusik

Oj va roligt det var att träffa syskonen igår! Vi åt paj, promenerade runt i Vindeln, fikade gott och hade allmänt trevligt. Det var nog sista gången i Vindeln i alla fall eftersom syrran snart flyttar tillbaka till umeå. Tack för igår båda två!

Jag fick ett par cd-skivor i sen födelsedagspresent, två stycken med olika barnlåtar på och en med Lili &Sisie. Värsta nostalgitrippen att lyssna på dem! När jag var liten var det bara Lili & Susie och Roxette som gällde och jag kunde alla låtarna utantill (som fanns på de kasettband jag hade i alla fall). Det är lustigt att gamla låttexter kan sitta kvar i minnet så länge! Det får en att inse att man har en hel del gammalt skräp där uppe i hjärnan som tar plats.. Hela vägen hem sjöng jag med i låtarna, men jag kunde inte skråla så högt eftersom Nova sov. Kul var det i alla fall :)

   

Jag tog inte så många bilder igår, men här är några på Nova i alla fall. Hon lyckades ju kräkas ner hela sig OCH mig så det blev att byta om helt. Tur att man har lärt sig att ta med sig ombyte i alla fall.. :) På de här bilderna ser man henne i full färd med att leta saker att demolera och tugga på.

Idag ska vi bara vila och ta det lugnt för imorgon ska jag JOBBA! Jag har absolut ingen lust, men jag fick ju veta tidigare att jag måste jobba som lärare en dag för att få behålla min plats på LAS-listan och imorgon är det dags. Jag har fått ett vik, kan ni gissa var? Jo i boliden av alla ställen. Det blir säkert inga problem, men jag är lite nervös över att vara ifrån Nova hela dagen.. Hoppas verkligen att det kommer gå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0