Nervöst

Det är alltid lite nervöst när man ska till en ny skola och den här gången är inget undantag.. men det som känns mest nervöst är nog att vara ifrån Nova så länge! Jag vet att det kommer gå hur bra som helst men det är ändå pirrigt. Vi har förberett oss lite idag genom att inte amma mitt på dagen som vi brukar och det har gått jättebra. Istället åt hon välling och sen lite bananmellanmål. Det kommer inte vara några som helst problem imorgon.. men jag kommer sakna henne hela dagen det vet jag.

Och idag har Nova förresten gjort ännu ett framsteg - hon har börjat dra sig fram på golvet med armarna! Det går riktigt fort nu när hon ålar sig runt, hon har verkligen hittat tekniken. Nu väntar jag bara på att hon ska ställa sig upp på knä och börja krypa på riktigt. Hon är så snabb den här tjejen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0