Marängsviss

Idag är det sista gången på babyrytmiken. Eller det är nån typ av avslutning i gudstjänsten på söndag men jag vet inte om vi ska dit.. Vi har ju avslutning på babysimmet på söndag också. Vad ska vi göra nästa vecka egentligen? Nu när allting slutar.. lite tråkigt faktiskt. Men öppna förskolor finns ju att gå till ett par veckor till i alla fall och det är tur.

Igår var öppna förskolan i ursviken stängd så vi blev bara hemma. Eller vi gick en prommis till en stor gräsplätt där Frank fick springa lös ett bra tag och jaga pinnar. Men annars så var vi bara hemma. Och tror ni inte att vi var onyttiga igen igår kväll? Självklart åkte vi förbi konsum och köpte bananer, glass, maränger och chokladsås och vad blir det? Jo, MARÄNGSVISS! (Nej Isabel, inte marängsvisch.. ;P) Ingen grädde hade vi dock, men det blev mycket gott i alla fall. Nu måste vi skärpa oss här känner jag, inga mer godsaker på ett tag. Tur att vi ska ta långpromenad till kyrkan och tillbaks idag, det behövs verkligen.

Just nu ligger Nova och simmar på filten här bakom mig. Snart kommer hon nog att bli arg så jag ska gå och sätta mig och leka med henne en stund.

Tack och hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0