Mammas dag

Det känns som att det var hundra år sen jag skrev nånting här och det är det nästan också. Två hela dagarn åtminstone. Jag, Isabel och Nova har nämligen varit i Umeå på visit och det blev en hel del flängande, som vanligt :) Det är konstigt att det ändå känns som att det blir tight med tid fastän vi stannade över natten, just för att få mer tid. Mystiskt.

I alla fall så for vi ut till obbola först och hälsade på min farmor och farfar, sen åt vi middag och sov hos pappa och Christina. Lördag förmiddag for vi till min mormor och där mötte vi också upp mamma. Sen åkte vi till Inger och hjälpte henne med lite packning och sågning - jag tycker verkligen synd om dig som brutit arm och revben mitt i flytten! Efter det for vi hem till mamma och åt lunch/middag, vilade lite och körde sen hem till Skellefteå igen. Kan ju tala om att det inte bara var lite varmt i bilen :/

Och idag är det morsdag och det är den fösta morsdag som jag också får fira. Kul! Inte för att jag tror att det blir så mycket fira av, men ändå.. :) Jag skickar hälsningar till alla världens mammor och en puss och kram till min egen, som naturligtvis är bäst av dem alla! Hoppas att det blir en superfin dag i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0