Love Product

Ja nu undrar ni säkert var jag höll hus igår! För JAG saknade i alla fall mina egna inlägg kan jag säga.. ;) Det var nämligen så att internet var nere hela dagen igår och aldrig behöver man väl nätet så mycket som då? Det var nästan olidligt. Tur att vi ändå hade andra planer så att jag inte bara satt hemma hela dagen och saknade internet :)

Vi var nämligen en sväng på stan igår och handlade lite solskyddsspray till Nova, lämnade in min T3:a till skolkontoret och shoppade lite kläder till både mig och Nova.

      

Jag hittade den här supersöta dressen på åhlens och jag kunde verkligen inte låta bli att köpa den. Det är livsfarligt att kolla på barnkläder, det slutar alltid med att man handlar nåt som man egentligen inte behöver bara för att det är så otroligt gulligt! Men det här inköpet ångrar jag faktiskt inte, det kommer nog att användas flitigt.

Nu ska vi ut och promenera med vagnen en stund. Trevlig torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0