Lång dag

Idag har jag jobbat igen och jag är helt slut! Hade ju skrivit upp mig hos vikariepoolen ett par dagar och då tackade jag ja till den här dagen också. Det var på ett fritidshem för autistiska barn och det var riktigt intressant att se hur de jobbar där. Superskoj och spännande men oj så trött man blir.. :)

Så nu har jag precis ätit middag och ska snart väcka Nova som har klarat sig utan mig heeela dagen. Det går riktigt bra faktiskt att vara ifrån varann och det är skönt. Nu vet jag ju att det kommer gå bra i sommar.

Ikväll och imorgon ska vi bara vila och ta det riktigt lugnt, det behövs känner jag. Är så mosig just nu att jag knappt vet vad jag skriver :) En liten tupplur skulle inte sitta fel.. men då somnar jag väl inte ikväll så jag håller mig hellre vaken. Nova har ju somnat ganska tidigt nu de senaste kvällarna, vid halv nio börjar hon bli trött och det är väldigt skönt. Men det hänger ju på hur länge hon sover på eftermiddan så nu är det verkligen dags för henne att vakna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0