Gullunge

Nu sitter jag här och väntar på att Nova ska vakna från sin lilla förmiddagslur så att vi kan åka till öppna förskolan i bureå. Vi får väl se om det är några som orkat ta sig dit i regnet idag men vi har i alla fall bilen så nu gäller det att passa på och fara runt. Ska se om Cecilia är hemma också, jag skulle få låna en hoppgunga av henne och den skulle verkligen vara kul att prova om Nova tycker om!


Här ser ni hur duktig Nova helt plötsligt blivit på att sitta! Hon sitter läääänge utan att ramla, bara om hon vänder sig om tvärt eller vill ha en leksak som ligger lite för långt bort tippar hon. Visst är hon duktig!? Jag är helt imponerad. Så imponerad att jag nog lägger in några fler bilder:

   

Hon sitter i sin finklänning. Typ världens sötaste unge va? För jag är ju inte partisk eller nåt.. ;)

Kommentarer
Postat av: Isa

Vad sött det är när hon pekar med tårna som hon gör på det sista kortet ;)

2009-05-06 @ 15:13:18
URL: http://pazemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0