Framsteg!

Nova lär sig så otroligt mycket när vi är på babyrytmiken! Eller kanske inte just under rytmiken, men när vi leker efteråt. Hon är ju minst i gruppen och man ser riktigt hur hon kollar in de andra barnen som kryper runt och sitter upprätt i lekhörnan. Så idag har hon verkligen tränat upp sin sittförmåga! Det märktes inte så mycket medan vi var där men nu när vi kommit hem så sitter hon jättebra. Det är så kul att se! :)

Och så träffade vi några som går i samma babysimsgrupp som oss och det var trevligt. Det känns så trist att det var sista gången idag!! Jag skulle gärna ha fortsatt gå dit ett par veckor till :(

Nu ska jag gå in i köket och grubbla över vad vi ska äta till middag. Köttsoppa kanske? Jag har ingen ork över till att laga mat.. men äta bör man antar jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0