Däckbyte

Nu har jag startat dagen med en tallrik gröt. Det känns bra. Förhoppningsvis kan jag fortsätta dagen på samma nyttiga vis, men jag lovar ingenting.. :)

Snart ska vi åka in till stan en sväng och göra några ärenden så Göran är ute och byter däck på bilen. Det är väl konstigt att man alltid väntar till sista minuten med att byta? Samma fenomen brukar gälla deklarationen, man väntar oftast till sista minuten även fast det bara tar fem minuter att göra (om man nu inte ska ändra en massa). Nu var vi faktiskt duktiga och gjorde bort det igår och det känns bra att för en gångs skull vara ute i god tid!

Annars har vi inga speciella planer för dagen, jag har tänkt ta en långpromenad lite senare idag för att motionera bort lite sötsaker från igår, men i övrigt blir det lugnt. Jag hoppas att alla ni därute får en riktigt fin lördag i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0