Vilodag

Orkade inte gå till öppna förskolan idag. Jag var i valet och kvalet länge, men sen kände jag att vi behövde en bara-vara-hemma-dag och vila upp oss efter helgens stök. Vi tog en riktig långpromenad i solen istället och det gladde förstås Frank. Men det är lite drygt att gå med honom och vagnen samtidigt, han drar så hemskt i kopplet ibland.

För er som inte känner till det sen tidigare så har ni säkert räknat ut nu att Frank är en hund.

Det har varit en lugn dag och jag har inte ens orkat städa bort stöket från igår. Jag tar det imorgon. Tur att mamma var här redan i lördags annars hade diskberget varit betydligt större än det är just nu. Tack mamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0