Unga mödrar

Sitter och ser på Unga mödrar... det är ganska bra tycker jag.

Tänk så fort en dag går, nu är snart även denna dag över. Ändå har vi inte gjort så mycket tycker jag. Hundmaten blev handlad och sen en sväng på öppna förskolan. Där var det bara ett barn förutom Nova idag så det var lite synd. Men de flesta var väl förstås ute i finvädret. När vi kom hem gick vi direkt ut på promenad för att få lite sol och för att rasta Frank.

Det börjar bli väldigt jobbigt att bära Nova i babyskyddet nu, hon väger massor! Snart ska vi nog sätta in en större bilbarnstol till henne, men då måste vi bära henne i famnen om man ska in nånstans. Jag vet inte vad som är bättre, men hur som helst börjar stolen hon har nu vara för liten. Hon är ju så lång! Vi ska till bvc och väga och mäta nu på tisdag så det ska bli spännande att se hur mycket hon har vuxit på en månad.

Och imorgon kväll kommer Göran hem. Jag saknar dig också, älskling. Det blir skönt att ha honom hemma igen, det är lite tråkigt att sitta ensam på kvällarna. Men jag hoppas verkligen att de har haft det roligt och att hemresan kommer gå bra.

Förresten kan jag rapportera att kycklingsoppan smakade mycket bra, kanske lite väl "hot" för min smak, men ändå god. Till middag blev det - gissa tre gånger... Potatissallad och rostbiff! Men jo det smakar fortfarande ganska bra, har inte förätit mig på det än.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0