Tänder?

Nu ligger Nova så snällt i sin babysitter och bara tittar på mig.. Hon är en sån liten  sötnos! Jag tror att hon börjar vara lite trött, men hon somnar nog inte förrän vid 10-tiden ändå. Så brukar det vara i alla fall.

Idag har det varit en mycket händelselös dag. Ett mysigt bad och en halvlång promenad med vagnen, annars har vi bara varit här hemma och busat.

Jag vet inte om det är så intressant för er att läsa, men jag tror att Novas tänder kan vara på gång eftersom hon varit lite dålig i magen idag. Det luktar inte riktigt som det brukar. Spännande va? :) Annars kan det ju kanske vara plommonpurén som hon smakade häromdan, men det var ju så lite.. Hon vill ständigt ha nånting i munnen också. Finns det inget annat i närheten så duger fingrarna fint. Gärna alla tio samtidigt.

Så vem vet, snart kanske det dyker upp ett litet riskorn? Personligen hoppas jag att det dröjer ett tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0