Svettigt

Inte klokt va svettig man blir av att stöka på här hemma... Nog för att jag gjorde bort det mesta igår kväll men det är ändå en massa smågrejer att göra.

Jag hade en lååång lista med saker som jag ville hinna igår under dagen men än en gång blev jag medveten om att man hinner ungefär en tredjedel så mycket nu som innan Nova kom. Sen är det av nån anledning så att när man själv har mycket att stå i så vill hon inte vila alls, utan kräver min uppmärksamhet hela dagen. Men så är det väl att vara mamma till en liten bebis antar jag.. :)

Nu sitter jag mest bara och väntar på att mamma och bror ska komma så att jag kan lasta över lite jobb på dem.. :)

Nä, det mesta är gjort faktiskt, måste bara planera inför morgondagen. Så att vi har koll tidsmässigt, att vi har packat allt som ska med till kyrkan, all mat som ska fixas, osv. Faktiskt mer att göra med det här dopet än jag hade tänkt mig från början. Men men.. det ska bli kul att träffa alla som kommer! Jag har bestämt mig för att inte vara så pedant imorgon och stressa runt för att allt ska bli som jag vill ha det (som jag normalt gör) utan bara försöka ha trevligt. Huvudsaken är ju att vi alla kan träffas och umgås tillsammans. Eller hur?

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej syster!

Hoppas att ni har det bra såhär dagen före dopet. Jag ser fram emot att komma upp imorgon och träffa er alla :) Även jag har nu börjat blogga (igen), vi får se hur det går den här gången. Vi ses imorgon! Lycka till med bloggandet och stressa inte upp dig för mycket inför morgondagen.



Krama om Nova ifrån moster!

2009-03-21 @ 14:25:34
URL: http://lindashundar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0