Sovmorgon

Idag blev det verkligen sovmorgon, Nova sover fortfarande! Jag har till och med varit och ruskat i henne ett par gånger, men hon bara sträcker på sig och somnar om. Sömntuta.

Jag har inte planerat in någon bilkörning idag, förutom ikväll då vi ska lämna igen hyrbilen förstås, så det blir en lugn hemmadag. När Nova har vaknat och ätit så ska vi nog sätta oss i badet en stund, hon behöver träna på att flyta fritt och inte ha "markkontakt" med fötter eller rumpa. Hon tyckte att det var lite läskigt på babysimmet nämligen. Det blir ju aldrig samma känsla i badkaret men det kan ju ändå vara bra att träna lite där. Sen är det ju mysigt också :)

Jag lovade grannen att lämna in travet åt honom idag så det blir nog att göra det när vi tar den dagliga promenaden. Ska bara komma ihåg att inte köpa några sötsaker! Jag måste verkligen komma igång och träna snart.. Det gick jättebra direkt efter förlossningen då jag gick ner massor på en gång, men nu har det börjat vända upp igen och det är inte bra. Ska nog införa en daglig workout också, bara litegrann, så jag kommer igång.

Nu hör jag att det knorras lite från sovrummet, dags för frukost!

Kommentarer
Postat av: Sara

Bästa designen hittills enligt mig :) Lycka till med träningen..själv är jag inne på samma spår och har just börjat träna igen. 2 ggr i veckan är lagomt för mig. blir det för mycket funkar det inte i längden :)

2009-03-27 @ 13:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0