På bättringsvägen

Det känns lite bättre nu, har tagit alvedon och vilat så jag hoppas att det räcker med det. Det hugger fortfarande till ibland men inte alls som förut. Skönt! Imorgon ska vi ju ut och flänga så då är det bra om man är fräsch.

Det blir först vägning och mätning på bvc på morgonen, sen ska vi nog kolla in babyrytmiken i kyrkan. När vi gjort det ska vi handla, både till oss och till grannen, och sen ska vi väl förhoppningsvis ta oss in till stan och lämna in några bilder till framkallning. Och så är det ju nån som snart fyller år som nog vill ha en present... Eller? :) Sen beror det ju på Novas humör imorgon hur mycket av det där som faktiskt blir gjort så det får vi väl se.

Jag tror faktiskt att hon ska få sprutor imorgon hos sköterskan.. Jag kollade lite i hennes "bvc-bok" och där står att andra vaccinationen görs vid 5 månader och det är hon ju nu. Usch det är inte kul att ta spruta. Men sist gick det ju ganska bra så vi får väl hoppas att det blir likadant nu. Bara det inte är förseningar så Nova hinner bli trött (vilket händer ganska ofta där). I värsta fall får vi skippa babyrytmiken.

Snart ska vi äta kyckling, det blir gott. Undrar bara vad vi ska äta till.. får se vad vi har i kylskåpet. Kanske potatissallad? :)

Kommentarer
Postat av: sara

menar du att det är jag som snart fyller år så är svaret ja tack. gärna pressenter :)



fast jag fyller i januari..så du kanske inte syftade på mig :) hoppas ryggen blir bra fort nu!

2009-03-30 @ 18:35:37
URL: http://hungryluma.blogg.se/
Postat av: Isa

Hej, Hur fick du till bakgrunden? jag kan bara ändra headern Hjälp mig :]

2009-03-30 @ 21:19:03
URL: http://pazemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0