Morgonpruttar

Idag är jag uppe med tuppen och har redan duschat och ätit frukost så att jag ska vara klar när Nova vaknar. Jag är verkligen bortskämd när det gäller hennes sovtider känns det som. Vi ska vara på bvc vid halv tio så det skulle vara skönt att slippa stressa i sista minuten.

Sen hoppas jag verkligen att det blir att åka in till stan i eftermiddag och göra bort några ärenden, det blir inte så ofta man har möjlighet och ork att göra sånt nuförtiden. Jag har märkt att jag har blivit mycket bättre på att planera mina resor och inköp! Och det är väl iofs bra.

Även om det är bra att vara ute i god tid så var det tyvärr inte din födelsedag jag syftade på, Sara :)

Just nu sitter jag och kollar på Vakna med the Voice, det brukar vara kul att se på morgonen och eftersom jag är helt klar så känns det väldigt lugnt och skönt.

Hm.. nu hör jag att det är någon som ligger och pruttar i sin lilla säng, då börjar det snart vara dags för uppstigning.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0